Modernus minimalizmas pajūryje

2016-03-21, Pirmadienis

Kristina ir Gytis

JI – meniškos sielos, turinti puikų humoro jausmą. JIS – kaip ir dauguma jaunikių – į vestuvių detales nesigilino, jam svarbiau buvo būsimos žmonos laimė ir gerai praleistas laikas su draugais. JIE ABU mėgsta leistis į nuotykius, pažinti naujas pasaulio vietas ir kultūras, nebijo iššūkių ir visiškai vienas kitą palaiko. Susipažino savo vaikystės mieste Nidoje (meilė iš pirmo žvilgsnio…). Gyvena Vilniuje. Susituokė 2015-ųjų birželį Nidoje.

Pirmą kartą pasisveikinusi ir ištiesusi ranką jauniesiems supratau, kad tai bus KITOKIOS vestuvės. Abu į susitikimą atėjo svajodami apie šventę Preilos paplūdimyje. Tad iškart tapo aišku: laukia sunki, bet labai įdomi užduotis įgyvendinti šias netradicines vestuves. Kadangi nuotaka dirba meno srityje ir norėjo išskirtinio dekoro – jam ir skyrėme daugiausia dėmesio. Pasirinktai romantiškai šventės vietai ant jūros kranto nesinorėjo tradicinių įprastų pastelinių spalvų, tad ieškojome naujo, šviežio, dar nematyto koncepto, kurio pagrindinė idėja atspindėtų stilingą minimalizmą su gamtos elementais. Griežtų formų vazose tvarkingai sumerktos gėlės atskleidė dominuojančią spalvinę gamą – balta, pilka ir žalia.

Vestuvių dieną svečiai sugužėjo į viešbutį „Preilos krantas“ ir čia patogiai įsikūrę kambariuose ruošėsi vakarui. Nors jaunieji irgi gražinosi ten pat, pasirūpinome, kad jie vienas kito iki ceremonijos nepamatytų. Jaunosios įvaizdis buvo kruopščiai apgalvotas – suknelė ir atviri bateliai buvo sukurti pagal individualų užsakymą. Švarų, išdailintą jos stilių užbaigė ne tradicinė gėlių puokštė, o pasirinktas artišoko „žiedas“.

Nors pačios vestuvės atspindėjo modernizmo stilistiką, ceremonija Nidos liuteronų bažnytėlėje buvo klasikinė. Skambėjo styginių duetas, nuotakai žengiant link altoriaus, tvyrojo rimtis ir susikaupimas, o palikus bažnyčią ir iššovus pirmajam šampano kamščiui tapo aišku, kad šventė tęsis iki ryto.

Po ceremonijos jaunieji išskubėjo fotografuotis, o svečiai patraukė į šventės vietą paplūdimyje. Ten juos pasitikome su šampanu ir specialiai jiems paruošta avalyne, kad būtų patogu žingsniuoti smėliu.

Kol svečiai mėgavosi saulėtu oru ir jūros ošimu, naujai sukurta šeima keliavo po fotosesijai iš anksto numatytas vietas. Kadangi perdėtos romantikos nenorėjome, mat jos aplinkui buvo apstu, pagrindine fotosesijos vieta tapo apleistas oro uostas.

Kristinai ir Gyčiui grįžus į pobūvio vietą ant jūros kranto, svečiai jau laukė pasipuošę dovanotais akiniais nuo saulės, smagiai žaisdami lauko žaidimus: vieni pūtė didžiulius muilo burbulus, mėtė ring toss žiedus, o kiti ramiai gurkšnojo šampaną ar kokteilius.

Po trumpų sveikinimų visi buvo pakviesti gurmaniškos vakarienės, kurią paruošė italų šefas, o po jos scenoje pasirodė Giedrė iš „Empti“. Leidžiantis saulei, atlikėjos pasirodymą, visų nuostabai, vainikavo geriausių draugų staigmena jauniesiems – iš anksto parengtas šokis! Jis sulaukė gausių ovacijų ir išjudino visus šokti, tad linksmybės tęsėsi iki aušros.

Nuotraukų autorius Tadas Černiauskas  - http://www.fotoperlas.lt/

Viktorija & co

Tegyvuoja meilė ir moderni klasika!

2016-03-21, Pirmadienis

Viktorija ir Rimgaudas

Šventė sau, draugams, geras laikas, jokių rūpesčių ar bereikalingo jaudulio – taip Viktorija ir Rimgaudas norėjo praleisti savo vestuvių dieną. Ypatingai užimti ir labai aktyvų gyvenimą gyvenantys jaunieji norėjo vestuvių dieną surinkti į būrį visus sau svarbius žmones, o jau tada mėgautis patys ir pamaloninti savo svečius! Vestuvių šventei ruoštis pradėjome iš anksto, mat tikėtasi svečių iš svetur, bet to, norėjosi visko, kas yra geriausia Lietuvoje… Pradedant maistu bei gėrimais, baigiant gėlėmis ir drabužiais.

Kaip tarėm, taip ir padarėm. Vestuvių vakarui išsirinkome privačią nuostabią vilą netoli Trakų, kur svečiai galėjo ir gyventi, bažnyčią pasirinkome taip pat netoliese, kad nereikėtų toli važiuoti. Taip po truputėlį ir ėmė ryškėti šventės pagrindiniai akcentai…

Svarbią vestuvių dalį sudarė ir šventės dekoras. Buvo pasirinktas sodrus koloritas – raudona, intensyviai rožinė, raudono vyno ir kiti raudonos atspalviai. Ovalūs stalai, vakarienės vietoje buvo dengti tamsiomis staltiesėmis, o jų centras dekoruotas gausybe gėlių. Skirtingų atspalvių įvairiausių rūšių rožės, bijūnai ir hortenzijos sudarė vientisą, dramatišką ir nekasdienišką kompoziciją.

Nuotaka prie altoriaus ėjo rankose laikydama kuklią, išskirtinių, tamsiai vyšninės spalvos bijūnų puokštelę. Jos įvaizdžiu pasirūpino dizaineris Juozas Statkevičius, kuris Viktorijai pasiūdino lengvai plazdančią, žemę siekiančią, prabangaus šilko sijoną bei korsetą, o vakarui įsibėgėjus ilgą sijoną pakeitė trumpasis, kuris leido šokti ir šėlti nevaržomai.

Vestuvių ceremonija vyko Trakų Švč. Mergelės Marijos Apsilankymo bažnyčioje, kuri buvo išpuošta baltomis gėlėmis bei kaspinais. Skambant vargonams, nuotaka žengė prie altoriaus, kur jos jau laukė ramus ir užtikrintas jaunikis bei jauki ir nuoširdi santuokos ceremonija.

Po ceremonijos bažnyčioje, kurios metu lauke viską merkė lietus, svečiai buvo pakviesti praleisti laiką laive ir pasiplaukioti. Lietus ilgai netruko, tad visi gurkšnojo šampaną viduryje ežero, skanavo braškes šokolade ir mėgavosi saksofono melodijom ir nuostabiais Trakų pilies vaizdais.

Vakare, visiems sugužėjus į vilą, svečiai poilsiavo, vaišinosi šviežiomis austrėmis bei šampanu, skanavo kaljano dūmo, specialiai tam skirtoje palapinėje ir laukė iškilmingos vakarienės. Pasirodžius jauniesiems ir teikiant dovanas, fotografai nufotografavo kiekvieną svečią su jaunaisiais ir išskubėjo spausdinti nuotraukų, kurias, vėliau vakare, įrėmintas į vardinį, specialiai pagamintą rėmą, jaunieji dovanojo kiekvienam atvykusiam.

Gurmaniškos vakarienės metu skambėjo džiazo standartai, svečiai kėlė taures į jaunųjų ilgus metus drauge, linkėjo nesibaigiančios meilės, o sutemus, visus į šokių aikštelę kvietė legendinė grupė Rondo. Vestuvės vis labiau priminė gerų draugų susitikimą su ilgai pokalbiais ir šiltais apsikabinimais, todėl reziumuojame, kad šventė pavyko. Visuomet pavyksta, kai aplink tik tie, kuriuos labiausiai norisi matyti.

Nuotraukų autorius Tadas Černiauskas  - http://www.fotoperlas.lt/

Viktorija & co

Tikra žiemos klasika

2015-04-07, Antradienis

Su Raminta ir Rimantu susipažinome pačiame mūsų darbo sezonoįkarštyje – liepos mėnesį. Susijusi informacija »

Agnės ir Edvardo miesto minimalizmas

2015-03-13, Penktadienis

Pasirodo, ne visi besituokiantys vasarą yra ištroškę kaimo, gamtos ir užmiesčio. Šie jaunieji norėjo ir susituokė mieste. Mieste, kuriame gyvena, kuriame įsimylėjo ir kuriame atšoko svarbiausią savo gyvenimo dieną.

Susijusi informacija »

Ieškome naujo komandos nario!

2015-03-03, Antradienis

Priimsime vestuvių dekoratorę/-ių nuolatiniam darbui!

Darbas labai dinamiškas ir įdomus: bendravimas su užsakovais, pasiūlymų ruošimas, vestuvių dekoro organizavimas ir įgyvendinimas. Ofisas Vilniuje, senamiestyje, kur ir būtų Tavo darbo vieta. Iki vasaros – ofise, vasarą – visoje Lietuvoje…

Svarbu:

• Vairuotojo pažymėjimas ir anglų kalba. Be to mūsų kasdieniame suktinyje beveik neįmanoma :)
  • Tvirta motyvacija dirbti, bendrauti, tobulėti.
  • Galimybė vasaros metu dirbti ir savaitgaliais, mat daugiausiai darbo tenka padaryti penktadieniais ir šeštadieniais.

Laukiame Tavo laiško! Savo CV su nuotrauka siųskite adresu cv@viktorijosvestuves.lt iki 2015 kovo 15 dienos ir pakviesime susitikti.

Bučkiai,

Viktorija&Co

Užkulisių trupinukai iš Noiva vestuvinių suknelių fotosesijos

2014-04-11, Penktadienis

Šiandien, tokią gražią dieną, dalinamės su Jumis praėjusios mūsų suknelių fotosesijos fotosesijos užkulisiais!!!

Susijusi informacija »

Vėl džiaugemės įvykusiais seminarais nuotakoms!

2014-03-25, Antradienis

Antras ir trečias blynai taip pat nepridegė! : )

Susijusi informacija »

Ieškome naujo komandos nario!

2014-02-28, Penktadienis

Tiek visko, kad reikia dar dviejų darbščių rankų bei kojų ir vienos sumanios galvos: ) Nuo Kovo mėnesio į darbą priimsime praktikantą – savanorį, kuriam esame pasirengę atskleisti visus mūsų malonaus darbo užkulisius mainais už nuoširdų darbą. Negalime nepaminėti, kad, visuomet lieka tikimybė, jog labai susidraugavę nebenorėsime skirtis ir priimsime nuolatiniam, apmokamam, darbui: )

Susijusi informacija »

Vėl kviečiame į vestuvių planavimo bei dekoravimo seminarus nuotakoms!

2014-02-25, Antradienis

Na va, paaiškėjo naujos vestuvių seminarų nuotakoms datos! Valio, valio, jau dabar nesulaukiam kai vėl pas mus šurmuliuos nuotakos, tarsimės ir kalbėsimės, vaišinsimės ir juoksimės: )

Seminarai skirti nuotakoms (ir jaunikiams – jų taip pat laukiame: )), kurios pačios organizuoja ar/ir dekoruoja savo vestuves. Visoms, kurios jau pradėjo organizuoti ir įpusėjo, toms kurios tik pradeda, užsienyje gyvenančių nuotakų draugėms, kurios padeda planuoti šventę ir visom toms, kurios svajoja atšvęsti idealias vestuves ir patirti jų planavimo malonumą…

Susijusi informacija »

Pirmasis vestuvių seminaras nuotakoms įvyko!

2014-02-12, Trečiadienis

Na štai ir įvyko mūsų ilgai lauktas ir ruoštas seminaras nuotakoms! Ne tik įvyko, bet ir pavyko! Neįsivaizduoju, kaip dar geriau galima būtų praleisti šeštadienio dieną!

Susijusi informacija »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...