Deimantė ♥ Antanas

grazios vestuves (28)

Svarbiausia gyvenimo kelionė…

Vestuvės, kurias planavome ilgai ir kruopščiai.

Lietuvaičiams jauniesiems, jau daugelį metų gyvenantiems svečiame krašte, surengti savo vestuves Lietuvoje tapo dideliu iššūkiu, todėl viskuo pradėjo rūpintis dar likus daug laiko iki šventės.

Besišypsanti nuotaka (kaip vėliau paaiškėjo ji tai daro nuolatos!) su lagaminėliu pas mus atskubėjo tiesiai iš oro uosto. Na, o susipažinę iš karto nusprendėme, kad vestuvės privalo atspindėti jaunųjų aistrą kelionėms. Autobusas, lėktuvas, traukinys, dviratis – bet kas, kas veža! Žemėlapiai, gaubliai, lagaminai, kelionių įspūdžiai, svečios šalys -  viskas, kas primena keliones!

Kvietimas į vestuves, kurį mums pagamino Dovilė, pavirto į lėktuvo bilietą, o vokas – į išlankstomą žemėlapį tiems, kas ieškos kaip atvykti į šventės vietą, netoli Kernavės. Gavę tooooookį kvietimą svečiai iš karto suprato kokia kelionė jų laukia…

grazios vestuves (53)

grazios vestuves (30)

grazios vestuves (14)

grazios vestuves (22)

grazios vestuves (31)

grazios vestuves (57)

grazios vestuves (21)

grazios vestuves (33)

Susituokę Kernavės bažnyčioje jaunieji su keletu bičiulių senu autobusėliu dardėjo po pievas ir miškus fotosesijai.

grazios vestuves (49)

grazios vestuves (60)

grazios vestuves (55)

grazios vestuves (44)

O svečiai tuo metu jų laukė vakarienės vietoje pievoje gurkšnodami vyną, klausidamiesi saksofono ir žvalgydamiesi po jaunųjų gyvenimo bei kelionių prisiminimus…

grazios vestuves (59)

grazios vestuves (52)

grazios vestuves (24)

Norėdami kiekvienam svečiui asmeniškai atsidėkoti už tai, jog atvyko į vestuves, vis mąstėme ką padovanoti prisiminimui. Norėjome, jog tai būtų susiję su kelionėmis…ir taip atsirado vardiniai autobusėliai! Istorija tokia: jaunuosius į ceremoniją, kuri vyko Kernavės bažnyčioje vežė senutėlis VW autobusėlis, kuris mums buvo toks gražus, jog beveik tapo vestuvių simboliu. Nusprendėme padovanoti kiekvienam svečiui po tokį. Vestuvių dieną turėjome keliasdešimt tokių autobusėlių, su išsiuvinėtu vardu bei vestuvių data. Tokie rankomis pasiūti autobusėliai tapo ir svečių vardų kortelėmis. Už juos labai dėkojame Ugnei, kuri mums greitai ir labai dailiai pasiuvo ir išsiuvinėjo tiek daug autobusų: )

grazios vestuves (4)

grazios vestuves (5)

Kas kartą atvykdami su mumis pasimatyti jaunieji krovė pas mus savo dėžutes su daiktais šalia mūsų surinktų daiktų, kuriuos vėliau naudojome dekorui: seni ir nauji žemėlapiai, ant kurių spausdinome vakaro meniu, senas kompasas, vėliau papuoštas lentele su vestuvių data ir  virtęs žiedų ‘pagalvėle’ ir saugojimo vieta. Taip pat senovinės nuotraukos, dėžutės, žemėlapiu puoštas sąsiuvinis, kurio lapus vestuvių dieną pripildė svečių linkėjimai, nuotraukų albumas ir dar daugybė kitų mielų dalykų…

Kadangi vestuvės vyko kaime, nuotaka pasirinko lengvą lauko gėlių puokštelę.Vakarienės stalus dekoravome įvairiaspalvėmis puokštėmis, jau minėtais autobusėliais – svečių vardais bei meniukais-žemėlapiais. Taip pat viskuo, kas tiko prie mūsų pasirinktos kelionių tematikos…siuvome staltieses stalams ir vėliavėles, kuriomis dabinome linksmąjį autobusėlį bei desertų stalą…

grazios vestuves (50)

grazios vestuves (34)

grazios vestuves (46)

grazios vestuves (43)

grazios vestuves (41)

grazios vestuves (42)

grazios vestuves (54)

grazios vestuves (63)

Beje, pasirūpinę vestuvių vakarienės meniu jaunieji nepamiršo ir saldumynų mėgėjų. Jiems paruošėme įpsūdingą desertų stalą su vestuviniu tortu, įvairiausių skonių keksiukais bei namų gamybos triufeliais.

grazios vestuves (40)

grazios vestuves (38)

grazios vestuves (37)

grazios vestuves (36)

grazios vestuves (35)

Jaunieji sako, jog savo vestuvių kelionės nepamirš niekada ir siunčia linkėjimus iš vis kitos šalies! Mes taip pat nepamiršime!

{Nuotraukos Justės Boreikaitės}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentarų: 9 to “Deimantė ♥ Antanas”

1. Maks sako:

geri foto

2. S. sako:

as vel su klausimais-o pyragiukai lietuviski? labai jau grazus :)

3. Labas, S.

Taip pyragėliai Lietuviškis lietuviškiausi :)

4. Skirmante sako:

Labai silti vaizdai :)

5. Viktorija sako:

Skirmante : )

6. Ernesta sako:

ar įmanoma sužinoti,kur vyko šventė? labai graži vieta..

7. Viktorija sako:

Karvio dvaras, netoli Vilniaus : )

8. ieva sako:

Labai gražu :) kas torčiuką gamino?

9. Konditeriai, jau nebepamenam kurie…Vilniuje. Bet kur pagamins, tik parodykite foto ir pareikalaukite. Padėklą tokį įsigyti tik pas mus įmanoma.
    O šiaip visus visus, kurie turi klausimų, neranda kontaktų ar reikia patarimo, kviečiame į mūsų konsultacijas, kuriose apie viską ir papasakojame: )